Så var man igång...

Efter en del smärre påtryckningar (både utifrån och inifrån) har jag nu startat min första blogg. Det blir intressant att se vad detta leder till? Förhoppningsvis blir detta en plats där du kan finna något som ger lite näring till vardagen.
Kanske jag lyckas få dig att le, där du sitter framför datorn? Kanske jag förmår ge dig nya perspektiv till gamla tankar? Kanske jag sätter ord på det du aldrig själv lyckats uttrycka? Kanske jag gör dig irriterad - och ursäkten kommer då här.
Oavsett vad, så hoppas jag att min blogg får göra dig berörd på ett eller annat sätt. En blogg utan den effekten, ser jag som en blogg utan någon större mening för sin existens. Så läs, kommentera, begrunda och bli hänförd! ;)

Och var glad...för det kommer mer framöver...

/Adam


Kommentarer
Postat av: en annan filosofapa

Nästan lika häftigt som när jag kramade Peter Ziepen.
Men detta var bra adus. Kram(p) på din vad. / ida o jesus.

2008-02-12 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0