En kväll med Thea och Leni

Jag älskar oväntade besök. Och vilken tid på dygnet spelar ingen roll. Idag fick jag ett sådant besök. In stormade Thea och Leni (stavar hon så frågar jag mig). Jag älskar även ungdomar. Thea och Leni är ungdomar. Det kan alltså inte bli bättre, eller mera kaotiskt. Nu sitter jag efter en kväll med dessa båda tjejer och konstaterar att jag har slingor i håret, äggfläckar på mattan, mindre pengar på kontot och mindre mat i kylen. Men rikare på roliga minnen.

Här kommer bilderna ni alla nu frågar efter
Thea ville bestämt göra slingor i mitt hår, det var bara att acceptera :) På väg att få slingor

 Det färdiga resultatet

 Äggkastning på hög nivå :)


Kommentarer
Postat av: Jona

Haha, vad händer egentligen. Vart har du handledsväskan:)



Lägg in en bild som man ser hur det ser ut, nu är ju bilden dålig.

2008-06-27 @ 23:18:59
Postat av: Thea

Haha, adam det är ju bra att du ser på oss som bättre minnen änn en tom plånbok =)

Kul att du skrev så det gör mig glad, lenii stavas med 2 ii ^^ Kramar på dig

2008-06-30 @ 19:43:45
Postat av: Adam

Är det med två i, asch, visste att jag stavade fel på nåt sätt :P



Det är bra Thea att vi gör varandra glada :D

2008-06-30 @ 21:46:04
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: Malin

Frågan är..skulle han bli lika glad om jag gjorde samma sak..? tror inte de..

2008-06-30 @ 22:23:47
Postat av: Amanda

haha. det undrar jag också Malin...

2008-07-10 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0