Vintern har iaf kommit...

Saker som just nu gör livet mer "livligt":

Glögg
En rykande kopp varm glögg sitter nog aldrig fel. Och även om glöggen får mig att blossa (ja, just Blossa lättglögg har jag en allergisk reaktion på) så är det värt varenda droppe. Det enda jag för tillfället saknar är den tillhörande pepparkakan, som uteblir för att jag inte gjort inköpet ännu.

Too Hot To Handle
Denna låt av Virgin Steele gör att jag omöjligt kan somna pga det enorma medryckandet som tillkommer när jag lyssnar på låten.

Ungdomar som vill
Kan inte än glädjas åt att det finns ungdomar som faktiskt försöker förändra saker till det bättre, trots motgångar. Ordet förebild får en djupare mening...

Boggle
Spelet man aldrig kan få nog utav. Dels för att jag vinner, och dels för att Simon fölorar :P (åtminstone idag)

Bra böcker
Ibland äter man för att man är måste, ibland för att det är så gott för att avstå. Bra böcker fungerar på samma sätt - man läser dom för att de är så otroligt intressanta. Snart kommer för övrigt en ny bokrecension dyka upp på bloggen.

NHL
Hockeysäsongen är igång, och nu får man återigen följa de gamla idolerna via nätet. Funderar på att börja köpa hockeybilder igen...

Keso
För att det funkar så bra till mackor, eller precis som det är.

Tro
För att tron aldrig överger mig, men tvingar mig till att ständigt omvärdera och fördjupa perspektiven.

Författardrömmar
Jag har skrivit väldigt många bra böcker. Men ni har aldrig läst dom, för de existerar bara i drömmen om verkligheten, inte i verkligheten. Och om jag bara kan ge mig själv  tiden att vänta in så kommer orden att ha blivit till meningar och meningarna ha blivit till kapitel och kapitlena till en bok.

Filmmusik
Varför lyssnar man inte mer på såda musik? Just nu är det T2 och True Romance som gäller.

Familjen
För att familjen ändå alltid är familjen.








Kommentarer
Postat av: Jona

När blev Keso bra?



Vi väntar på boken (och dess tillhörande releasefest).

2008-11-26 @ 21:18:59
Postat av: Dennis Forsberg

mmm keso..

2008-12-02 @ 10:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0