Utmanad

Blev utmanad av Alex, via hans blogg, att lägga ut bild nr 6 i bildmapp nr 6 i min mapp för bilder. Och därefter skulle jag berätta lite om bilden. Spännande? Ja, det återstår att se. Här är iaf bilden:



Historien bakom denna bild är att jag och Karolina skulle göra en teamfilm tillsammans. Vi gick team i pingstkyrkan och som avslutning skulle vi spela in en film och visa upp för andra teamare. Denna bild är hämtad från en scen där jag spelar en farisé som (utanför bild) ska undervisa Karolina, som spelar en from kvinna. På bilden övar jag på mitt fariséiska undervisningslook.

Filmen blev för övrigt en succé, men är svår att få tag på - då inget officiellt DVD släpp har ägt rum.


Kommentarer
Postat av: Ester



jasså, jag som trodde detta bara var en helt vanlig Adam-bild. ;)



2009-02-05 @ 20:38:16
URL: http://hoshi.bilddagboken.se
Postat av: Tessa

haha...tycker det ser ut som att du ska försöka härma ett lejon när de ska ryta.. :)

2009-02-05 @ 22:49:27
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du ser allvis och upplyst ut

2009-02-06 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0