Inför

Har fått tag i en bil nu till min planerade Nordkap-resa. Hittade till sist en hyrfirma som hade fri körsträcka, och jag fick en drivsnål dieselbil, vilket är bra för driftkostnaderna.
Men det är klart. Om någon vill låna ut sin privata bil till mig (för en liten peng kanske) så är det självklart ett billigare alternativ. Men då ska det vara en bil med CD-spelare...

Sen har jag börjat fila lite på min nästa bok, som jag hoppas ska ta lite mer ordentligt form under min Nordkap-resa. Jag känner verkligen att jag behöver komma iväg för att få något gjort med skriveriet. Hoppas nu bara att det lossnar, så tankarna i huvudet kan bli ord som skapar meningar.


Kommentarer
Postat av: Josef

Tycker att vi bröder borde få gästskriva i din kommande bok...!

2009-07-20 @ 23:06:02
Postat av: Anonym

Ska du åka själv eller hur blir det?

Josef´s idé här låter bra. hahaha...vågar du låta dem gästskriva. :P

Jag kan också få gästskriva.:P

2009-07-21 @ 13:55:38
Postat av: Adam Borén

Ja du Josef, du kan ju ge mig ett utdrag på något så kanske det kan hitta sin plats i boken. Jag är inte emot idén.



Tessan... för jag antar att det är du som återigen glömt att avslöja din identitet... klart jag vågar låta bröderna gästskriva. Men med dig däremot så är det lite annorlunda ;)

2009-07-21 @ 15:44:12
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: Tessa

OJ, såg nu att jag hade glömt avslöja min identitet. Helt oviss om detta. Men tur då Adam att du vet vem jag är o känner mig. =) hahaha... Men vadå, jag är ju jättesnäll och erkänn att du vill att jag ska gästskriva. haha.. =)

2009-07-23 @ 19:10:58
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0