Fira jul med Woody Allen - Lucka 19

Dagen till ära har min bror Isak namnsdag!

Isak "The Thing in the Cellar" Borén är min lillebror. Han har grov skäggväxt. En sådan där som vikingarna hade på sin tid. Men han är mer än bara skägg.

Isak är:
- Duktig på kulstötning
- Nybliven soldat i frälsningsarmén
- En flygande köttbulle i längdhoppsgropen
- Fruktansvärt bra ledare för sina ungdomar
- Killen som lätt slinter på ordet ignorera
- En hejare på att steka falukorv

Det finns många bra saker att lyfta fram hos min bror Isak. Det jag gillar dock mest med honom är det enkla sanningen: att han är min bror.

Och bara för att upplysa familjen så har jag nu köpt 3 julklappar!

DAGENS KÄNDISBILD
Johnny Weissmuller



DAGENS BALLAD
Ballad of Susan av Savage Circus
http://www.youtube.com/watch?v=sRQ4QTxjzhM 

DAGENS WOODY CITAT
"The only thing standing between me and greatness is me"


Kommentarer
Postat av: Bea

Ännu en läcker bild! Isak måste känna sig hedrad. Den där falukorven alltså :)

2010-12-19 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0