Fira jul med Woody Allen - Lucka 23

Det är dan före doppare dan.

Vilket innebär det årliga julbadet i Norrköpings centralbad. Simtävlingar, bubbelbad, bastubad och en hel del lek står på schemat. Vissa jultraditioner är bättre än andra. Detta hör till en av de bättre.
Och sen får jag återse mitt kära gamla Norrköping igen.

För övrigt så är alla julklapparna inhandlade. Några stycken kvarstår att bli inslagna. Köpte papper igår, det kostade 40:-, det var ett dyrt meterpris. Sen köpte jag julklappsetiketter också, och de gick enbart att köpa i 80-pack. Vad tror dom - att jag handlar julklappar till hela kvarteret?? Jag hade hoppats på ett smärt litet 10-pack. Men tji fick jag.

Hoppas ni alla är beredda på en riktigt God Jul. För det är jag.

Och nu är det bara de sista 24 timmarna innan julafton tågar in.

DAGENS KÄNDISBILD
C.S. Lewis



DAGENS BALLAD
Eva av Nightwish
http://www.youtube.com/watch?v=vNQflpc31Xg 

DAGENS WOODY CITAT
"What do I dislike about death? It must be the hours."

Kommentarer
Postat av: bea

Du kan ge julklappar till hela kvarteret..! :)

2010-12-23 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0