Fira jul med Chuck Norris - Lucka 12

 "When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris"

Idag stundar det stora julbaket.
Tiden för mig att trä på mig mitt förkläde i julmönster, kavla upp ärmarna och ge sig på degen som doftar av saffran. Sen ska jag sätta i russinen också!

Vad mer kan det tänkas bli? Pepparkakor, risbräck, ischoklad, knäck... ja, jag hoppas på det mesta. Sen blir det förhoppningsvis också till att göra ett magnifikt pepparkakshus också. Lika fint som förra året.

Jag får återkomma med rapport om hur det gick.

Dagens animerade kortfilm


Dagens visdomsord
"Be careful about reading helth books. You may die of a misprint" - Mark Twain

Kommentarer
Postat av: Bea

Jag har ett ärr på mitt finger sen det pepparkakshuset fortfarande! :P Fast gutt blev de

2011-12-12 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0