Uppdatering

Jag vet, jag har inte skrivit på länge. Varken haft någon större mängd tid eller lika mängd inspiration till att göra det. Filosofiska funderingar är inget man leverar på snabba kast, utan de föds fram ömt ur filosofens djupa källor. Eller så var den där senaste meningen fullständigt rappakalja. Läs den inte. Inte igen i alla fall.

Det finns mycket att se fram emot. Tycker jag. Jag åker till Estland snart på en mycket spännande experimentresa. Bryta ny mark är alltid intressant.
Men dessförinnan ska jag till Vemdalen, och Vemhån - årets by 2006, om nu någon glömt det!. Snacka om att jag längtar efter att kasta mig utför en röd ny pistad backe och lyssna till ljudet när carvingskidorna gör jobbet. Det nu - det är livskvalité.

Jag hade inte tänkt skriva mer för tillfället. Men nu vet ni bloggförföljare att jag lever. Tänkte se Pretty in Pink nu. Det är också livskvalité.

Kommentarer
Postat av: samira

Estland? Du får gärna tala om för oss vad du ska göra i Estland och du får ha det så kul i backen. Gör inte som vissa (mig) och glida nerför en backe på magen istället för på skidorna. Jag har hört att det gör jätteont och att man kan tappa bort sin mössa någonstans på vägen:)

2011-01-17 @ 11:02:22
URL: http://samspassion.blogspot.com
Postat av: Tessa

Det var ju tur att du lever. :P

Härligt med livskvalité!

2011-01-18 @ 22:10:18
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0