En dag på apologetikkursen

Idag föräras denna blogg av en medskribent - min bror Josef!

Vi har idag tillbringat vår tid med fortsättningen av apologetikkursen i Stockholm. Vad innebär en sådan dag?

- Alldeles för lite sömn föranledde dagen
- Många koppar billigt kaffe
- Febrila försök att lista ut vem som är A.K.A.
- Observationer av dolda argument
- Humana humanister?
- Kommunikation ;)
- En Daniel Löwendahl look-alike
- Snöbollskrig (årets första)
- Bra föreläsningar
- Felstavningar i Powerpoint presentationer
- Tidsbegränsade fikapauser (vilket är ett hån mot fikakulturen)
- Begreppet "söt" har förlorat sitt värde, genom ett alltför frekvent användande (ingen nämnd, ingen glömd)
- Praktiserat "Gaffeln"
- Djupa insikter om Jons åsikter om växthuseffekten
- Alexanders hemsydda rosa kalsonger
- Göran
- Tomas desperata ursäkter beträffande hans inskaffande av körkort
- Mina interna radiosändningar
- Jons misshandel av en tablettask
- Häckens kris efter misshandeln
- Pytt i panna med röbetor till lunch
- Citat: "Det var dom plattaste ägg jag någonsin sett!"

Allt som allt en ganska lång dag, där vi helt enkelt underhållt oss genom dom små medlerna. Nu ska jag och Josef få oss en lång skönhetssömn, så att vi är taggade för den avslutande dagen imorgon. Sedan bär det iväg hemåt...

Kommentarer
Postat av: Al

Uh, så klockren!

2008-02-24 @ 20:57:21
URL: http://nasir.se
Postat av: Filosofadam

Självklart :)

2008-02-24 @ 21:40:55
URL: http://filosofadam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0