Bomben har briserat...

Denna vecka har inneburit två stora händelser:

a) Jag har återigen upptäckt MS Röj, spelet som får mig att fastna den där extra halvtimmen framför datorn. Jag undrar om Windows någonsin kommer att ta bort spelet från system. Hoppas inte det.

b) Kronprinsessan Victoria har förlovat sig!
Jag är inte emot kungahuset. Men är det inte lite konstigt att Madeleine och Carl Philip måste vänta in storasyrran, och storasyrran måste vänta in pappa kung och hans godkännande av Daniel. I min värld är detta något som borde betyda "spänd stämning" kring middagsbordet.


Kommentarer
Postat av: Tessa

haahha....!!

A) kul att du återigen upptäckt ms röj. De är kul. :)



B)Spänd stämning...haha.. för det lär ju vara det kungafamiljen går runt o tänker på. :P Nämen, kan instämma lite, om att det är lite konstigt upplagt.

Men för all del, familjen är ju fina och se på ibland! :) :P





2009-02-26 @ 21:04:36
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Tessa

haahha....!!

A) kul att du återigen upptäckt ms röj. De är kul. :)



B)Spänd stämning...haha.. för det lär ju vara det kungafamiljen går runt o tänker på. :P Nämen, kan instämma lite, om att det är lite konstigt upplagt.

Men för all del, familjen är ju fina och se på ibland! :) :P





2009-02-26 @ 21:06:55
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/
Postat av: Adam

Nej kungafamiljen lär inte gå runt och tänka på stämningen vid middagsbordet, för jag hoppas att dom sitter när dom äter :P



Sen spelar det väl ingen roll om familjen är fina att titta på. Systemet är knäppt ändå!!

2009-02-26 @ 22:30:14
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: Jona

A. MS Röj, ajajajaj nu måste man ju testa



B. Den spända stämningen vid bordet beror på kungens problem med flatulens. Men annars är monarkin förlegad.

2009-02-27 @ 07:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0