Fira jul med Woody Allen - Lucka 24

Vi har nått målet!! Det är J U L A F T O N

Hoppas alla ni bloggläsare njuter av denna juliga dag. Jag ska iaf göra det. Hoppas också ni haft en angenäm resa genom min lilla julkalender, där jag försökt bjuda på lite smått och gott ifrån mitt outtömliga förråd.

Ät inte för mycket julmat bara. Det måste finnas plats för julmusten.

Dra inte i tomtens skägg. Er pappa vill hålla sin identitet hemlig.

Var varsamma med julklappspappret. Er mamma vill säkert spara och återanvända nästa år.

Räkna klapparna. Lillebror tycker det är SÅ roligt att han får minst klappar i år med.

Somna gott efter en väl utförd juledag.

DAGENS KÄNDISBILD
Woody Allen


DAGENS BALLAD
Eye of the Storm av Supreme Majesty
http://www.youtube.com/watch?v=VEA2B4MWkPo 

DAGENS WOODY CITAT-KAVALKAD
"It's a match made in heaven... by a retarded angel."

"I believe there is something out there watching us. Unfortunately, it's the government."

"I took a test in Existentialism. I left all the answers blank and got 100."

"I hate reality but it's still the best place to get a good steak."

"There is no question that there is an unseen world. The problem is, how far is it from midtown and how late is it open?"

"Basically my wife was immature. I'd be at home in my bath and she she'd come in and sink my boats."

"This year I'm a star, but what will I be next year? A black hole?"

ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Carolina

God Jul och tack för den enda julkalendern jag följt ;)

2010-12-24 @ 01:20:14
Postat av: Bea

Detsamma! GOD JUL! Njut och retas inte för mycket :D

2010-12-24 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0