I väntan på kebabinlägget

Efter regn måste snö komma!!

Så, nu var det viktigaste sagt.

Trots att helgen mestadels bestått i regn är jag väldigt tacksam för att ha varit på hajk. Det blev en liten skara som åkte, vilket ofta gör det hela till mycket mera familjärt. Och helgen har bevisat att jag har världens bästa humor - men att världen famlar över detta i okunskapens dunkla mörker!

Jag hade för några timmar sen ett otroligt intressant samtal med mig själv angående sambandet (eller snarare spänningen) mellan att använda livet till att förverkliga sina drömmar och insikten om att behöva offra mycket av sina drömmar för att andra behöver min uppmärksamhet.
Men nu har jag glömt bort vad jag kom fram till, så ni slipper svårbegripliga och långrandiga filosofiska utläggningar om det hela.

Istället för att lägga saker på minnet skrev jag en predikan till den 12:e december. Och jag är glad över att Mark Recchi producerar i NHL - bara för att nämna det hela.

Efter vissa antydningar på att min blogg är för "bildfattig" kommer här nu en mycket signifikativ bild på min familj. Den tillägnas min familj som jag älskar väldigt mycket (Förlåt mamma att du inte syns på bilden, men du är ju bakom kameran).




Kommentarer
Postat av: Grannen Bea

Jag gillar bilden skarpt! Och undrar vart man kan höra dig den 12 december?

2010-11-22 @ 23:18:44
Postat av: Adam

Predikan tar plats i missionskyrkan, oskarshamn, den 12:e december kl 10 och framåt. Kyrkkaffe är obligatoriskt!

(jag signerar predikoutkast i foajén efter mötet)

2010-11-23 @ 00:11:36
URL: http://filosofadam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kunde åtminstone ha med en bild där du åt kebaben!!

2010-11-23 @ 00:34:48
Postat av: Grannen Bea

fy vad trevligt! skönt att jag slapp, det var nog det datumet som bosse hotade att ge mig :P

2010-11-24 @ 00:46:15
Postat av: Tessa

haha.. denna bilden är så underbart kul! =)

2010-11-24 @ 21:50:25
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0