Fira jul med Chuck Norris - Lucka 20

 "Outer space exists because it's to afraid to be on the same planet with Chuck Norris"

När jag var yngre så var den 20:e december sigillet på att det närmade sig till jualfton. De sista fyra dagarna kvar. Bara. Sen brukade även skolan sluta i samma veva så jullovet tog sig sin början också.

Jag ser fram emot att snart packa väskan och ge mig iväg uppåt landet för att fira jul med familjerna. Det gör jag verkligen. Och jag ser fram emot många dagar utav ledighetens vardag.

Alla julklappar är klara. Kan hända att det blir några spontana såhär sista dagarna innan julafton, men det är skönt att inte känna pressen att åtminstone köpa något.

Väntar ivrigt på att snön ska falla så att pulkapremiären kan få gå av stapeln. Gärna innan julafton.

Dagens animerade kortfilm


Dagens visdomsord
"Many a small thing has been made large by the right kind of advertising" - Mark Twain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0