Fira jul med Chuck Norris - Lucka 1

 "When Alexander Bell invented the telephone he had 3 missed calls from Chuck Norris"

Chuck Norris här ovan kickar igång årets bloggjulkalender. Jag hoppas att du som tar del av denna kalender kan få se fram emot 24 händelserika dagar här på bloggen. Julen närmar sig med stormsteg och det är mycket att stå i. Denna blogg får då bli en oas mitt i allt. En oas att hämta inspiration vid. Förhoppningsvis.

Dagens animerade kortfilm

Dagens visdomsord
"Don't ever take a fence down until you know the reason it was put up" - G. K. Chesterton


Kommentarer
Postat av: Bea

Okej, jag nojer mig med att vanskapen namns. Annars sa ar ju den andre bratrices dag...! :P

2011-12-10 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0