Fisketur

Om några timmar ska jag ut på årets första övernattning med tält. Jag har inhandlat fiskespön och mask - och jag är redo för två härliga dagar i naturen. Wester har lovat mig att han ska lära mig allt han kan om fiske - och jag förväntar mig att det är mycket. Problemet är att varken Wester eller Micke äter fisk, så jag får helt enkelt vara den som står för konsumtionen av fångsten.
Det ska bli härligt att ta tid med dessa ungdomar, och jag hoppas vi får en bra helg tillsammans.

Det enda negativa är att jag tvingas säga nej till flera andra som ville hänga på, men jag får helt enkelt ta med dom på något annat någon gång...

Kommentarer
Postat av: Tess

Snacka om att jag avundas dej nu! Det är inte fel med en sån fisketur. Sån lycka alltså.. både för grabbarna o för dej. hehe..
Ta vara på den tiden måste jag säga, för det är verkligen så mysigt.
och lycka till med att få fisk.. hehe. det är inte alltid så lätt. :P
Vad de gäller dom andra, som du fått säga nej till, de kommer fler dagar, med andra aktiviteter. =)

2008-04-11 @ 15:58:21
Postat av: sara

det där lät härligt, hoppas ni har det riktigt underbart.

2008-04-12 @ 03:09:49
URL: http://buckler.blogg.se
Postat av: Andreas

Hoppas att ni får en strålande tur med mycket snack och lite napp (för maskens och fiskens skull)!

2008-04-12 @ 14:56:45
URL: http://www.lyriclace.net
Postat av: Jonas

Går ju att slänga in merparten av fiskarna också?

2008-04-12 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0