Ett kort inlägg

Ibland är jag trött - och då helt enkelt väldigt okapabel till att få något av konstruktivt värde gjort. När det blir så, då blir jag också frustrerad. Varför ska det vara så svårt att göra det man vill och behöver göra?

Jag saknar Gud ibland. Alla dessa substitut jag tar till istället för Gud blir ju ändå alltid till sist urvattnade. Jag märker att jag ofta fastnar i att försöka förstå Gud, men jag missar det viktigaste - att lära känna Gud.
Hur umgås man med Gud egentligen?

mmm, jag behöver ta mer tid till Gud, det är jag övertygad om. Saknar mina dagliga promenader innan läggdags - dom gjorde så att min tro överlevde. Kanske dags att damma av en gammal vana?

Ska spela jeopardy ikväll. Lika bra för de andra att förbereda sig på att bli rejält överkörda!

Kommentarer
Postat av: Ester

damma av den! det låter som det var en god vana, och goda vanor är bra!
Kul att ni titta förbi i lördags förresten. :)

2008-03-23 @ 21:52:26
URL: http://hoshi.bilddagboken.se
Postat av: Filosofadam

Jag måste bara hitta ett bra promenadstråk...
Kul att titta förbi i lördags :) (trots att vattenkriget uteblev)

2008-03-24 @ 01:44:39
URL: http://filosofadam.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen det är värt det, att damma av det!

Hur umgås man med Gud?
När umgås man med Gud?

Jeopardy, kul minsann. vem spelade du mot, o vem vann?

2008-05-09 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0