Fira jul med Chuck Norris - Lucka 9

 "Chuck Norris doesn't breed. He holds air hostage"

Den första snön har redan försvunnit. Den vita julen känns långt borta.

Men jag är glad ändå!

Åre börjar dra sig mot sitt slut, och det innebär att det snart är dags för att samla ihop årets "årets listor". Ni vet, topp 5 filmer, skivor och annat smått och gott. Och självklart även gå igenom årets "in memoriam", och minnas de som lämnat oss under 2011. Men det blir att vänta till första veckan i januari tills det inlägget kommer!

Men visst är det intressant att tänka tillbaka på ett helt år och inse att mycket händer under 365 dagar, och att det som händer banar förutsättningarna för nästkommande 365 dagar. Jag är inte den som avger nyårslöftet, men jag försöker tänka på vad som jag ska ta med mig från föregående år - och vad som jag bör lämna. Hur gör jag 2012 till ett bra år från min sida?

Vad tänker du om 2012?

Julklappsräknaren står idag på: 6 klappar

Dagens animerade kortfilm



Dagens visdomsord
"Fallacies do not cease to be fallacies because they become fashions" - G.K. Chesterton

Kommentarer
Postat av: Tessa

2012 kommer säkerligen bli ett spännande år. Man vet aldrig vad Gud har planerat för en i livet.

Olika vägar kommer komma upp och olika tankar på vad man verkligen ska göra. :)

2011-12-10 @ 00:20:51
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0