Solsidan m.m.

Nu har jag sett Solsidan. Nu vet jag vad det är folk pratar om. Det är den första serien jag sett på minst 6-7 år. Det blir så när man inte har teve.

Gillade serien. Den levererade en hel del sköna repliker. Rheborg levererade de flesta av dom.

För övrigt tycker jag att man ska lyssna på Serenitys nya album. Det är det albumet som Kamelot inte gjorde förra året, men kanske borde ha gjort? Death & Legacy heter det i vilket fall som helst.

Nu ska jag återgå till läsandet av God and the New Atheism. På återseende...


Kommentarer
Postat av: Tessa

Solsidan är roligt!! Tur att du sett det nu då. :P

Bra med lite musiktips.

2011-02-28 @ 10:45:58
URL: http://swedishbombaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0