Retreat

Jag har varit på retreat.

Detta innebar denna gång:

Självvald ensamhet
Matlagning vars resultat avnjöts på en solig veranda utblickandes på en vinter som smälter bort
Love Actually, en film jag glömt att den faktiskt är riktigt bra
Läsning i mjuk fåtölj med en kopp java i handen
Filosoferande och spankulerande i morgonrock... och en kopp java i handen
Bön för människor jag tänker på
Tid att bara vara

Hittade boken Skynda att älska i bokhyllan i huset där jag tillbringade min tid. Boken fann jag intressant. Läste ut den på några timmar. Timmar som blev upphov till givande tankar.

Ibland bjuder bokhyllesnokande på trevliga överraskningar.

Uppdaterar senare fler tankar från helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0